მე-9 და მე-11 კლასებში ჩავატარე გაკვეთილები და სესიები, რომლის მიზანი იყო მოსწავლეთა დახმარება საკუთარი ინტერესების,
შესაძლებლობების, უნარების, ღირებულებების გაცნობიერებასა და
განვითარებაში;
● მოსწავლეთა ინროფმირება საგანმანათლებლო შესაძლებლობების შესახებ;● მოსწავლეთა აღჭურვა პროფესიული გადაწყვეტილების მიღების თეორიული , პრაქტიკული ცოდნითა და უნარებით.
1 გაკვეთილის მიზანი იყო: მოსწავლეთა ინფორმირება პროფესიის არჩევის მნიშნელობაზე; პროფესიათა
მახასიათებლებისა და კონკრეტული პროფესიის წარმომადგენელთათვის
აუცილებელი ცოდნისა და უნარების გააზრება.
მე-2 გაკვეთილის მიზანი იყო:
სუბიექტური რეალობის არსებობის გაცნობიერება. სტერეოტიპების გავლენა
და მათი მოქმედება.
მე-3 გაკვეთილის მიზანი იყო:
პროფესიათა მახასიათებლების გაცნობა, კონკრეტული პროფესიის როლის
გააზრება.
მე-4 გაკვეთილის მიზანი იყო:
მომავლის დაგეგმვის მნიშვნელოვნების გააზრება.
მე-5 გაკვეთილის მიზანი იყო:
ეროვნული საკვალიფიკაციო ჩარჩოსა და საქართველოში არსებული
პროფესიათა სფეროების გაცნობა.
მე-6 გაკვეთილის მიზანი იყო:
შრომითი ღირებულებებისა და ინტერესებისა როლის გაცნობიერება
პროფესიული არჩევანის დროს.
მე-7 გაკვეთილის მიზანი იყო: გადაწყვეტილების მიღების უნარის გაუმჯობესება.
მე-8 გაკვეთილის მიზანი იყო: განვლილი მასალის სქემატური ფორმირება/შეჯამება.
ამ სასწავლო წლის მანძილზე მოეწყო გაფართოებული შეხვედრები სამედიცინო სფეროს თანამშრომლებთან, სამართალდამცველებთან, უმაღლესი სასწავლებლების წარმომადგენლებთან. ვიყავით ხაშურის სასამართლოში, სამკერვალო ატელიაში და სხვა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий